Kedvenceim novemberben

Beléptünk Karácsony havába a hétvégén, ma délelőtt pedig Tél Apó megörvendeztetett bennünket egy első délelőtti hóeséssel :)

Novemberben az alábbi termékekre jártam rá rendszeresen és szeretem őket egytől-egyig:



Bioderma hónalj golyósdezodor: fújós, golyós és stiftes dezodorok százait (na jó, annyit neeem :D ) próbáltam már végig, a rossz tapasztalatakon én is végigmentem, azaz ömlött rólam az izzadság továbbra is, vagy egyáltalán nem izzadtam és annyira kiszárította ott a bőrömet, hogy be is gyulladt, aztán amit meg rákentem vagy fújtam, marta rendesen :(
Erre a Biodermára a gyógyszertárban bukkantam rá, kettőt adtak egy áráért, a másik origi itt áll a fürdőszobai szekrényemben és bevetésre vár. A bőrömet nem irritálja, nem izzadok űberbrutál mértékben tőle és nincs férfiöltöző a kutyaházban-szagom sem :)

Aquafresh fogkrém: én is tipikusan azok táborát gyarapítom, akik egy tubus fogkrém elhasználása után másik fajtát vesznek, soha nem ugyanazt a fajtát :) Miután a sós illetve seízű végleteket megtapasztaltam (becsületes, jókislány módjára elfogyasztottam a teljes tubust, nem került kidobásra egyik sem), végre egy nem keserűen mentolos, de nem is cukorkaízű fogkrémet vettem alig 400 forintért, ami habzik is szépen.
Nálam valahogy hatékonyabbnak vannak titulálva azok a fogkrémek, amik habzanak, mondván hogy betöltik a teljes szájüreget és tisztítanak meg fertőtlenítenek addig is, amíg a fogkefémmel fogat sikálok. Az a paszta ami alig fél perccel a kefére nyomás után eltűnik a fogkefémről, valahogy elveszíti a bizalmamat :-/

Astor - Play it BIG szempillaspirál: annyira magától értetődő számomra ez a spirál, hogy magam is meglepődtem ezen. Felkenem mindenféle odafigyelés meg remegő kéz nélkül, ott marad ahova kentem, nem kell bíbelődnöm a csomókkal és maszatokkal, ez eddig a legfelhasználóbarátabb spirálom. Imádom! :)





The Body Shop áfonyás tusfürdő - limitált kiadás: áfonyafüggőként muszáj volt hazajönnie velem ennek a drágaságnak, használom mindennap, lovelovelove!

AVON Clearskin arctisztító tonik: eltávolítja amit el kell, felfrissít és alig fogy mindennapi használat mellett

AVON sminklemosó az őskorból: évekkel ezelőtt rendeltem, használni alig használtam mert jobb porfogónak használni a sminkcuccokat mint felkenni őket az arcra ahhoz, hogy valahogy élettel teli, publikus arcot kreáljak magamnak :) Lassan elfogy mert most már elöl van a fürdő polcán de jobb is, mert párszor amikor úgy gondolja a szemem hogy átmegy érzékenybe, csípi a smink lemosásakor :-/

Imperity sampon festett hajra: a fodrászom hozta nekem, a L'Oréal fekete-lila hajfestéke alig moccan a hajamról, pedig alatta 7 réteg fodrászfesték van amit hónapok kitartó munkájával gyűjtögettem és eddig minden hajfestéket ledobott magáról. Idáig :D

Balea koffeines balzsam: hajhullás ellen is ajánlják de nagyon nem érdekelt ez a javaslat, ugyanis muszáj volt puhává varázsolnom a festéstől igénybe vett hajamat, mert olyan érzete volt, mint a rakoncátlan szalmakazalnak. Na ez a balzsam aztán hat! Selymes, bársonyos, puha, simiznivaló lett a hajam, nagyon-nagyon szeretem!





Nektek megvan valamelyik? Novemberben mit használtatok a legszívesebben?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt