The Body Shop smink és shopping

Iiiiigen, elcsábultam és nem csak egy kis vasárnapi free sminkelés lett a végre...ez van, nőből vagyok én is :)

Munkatársnőm jött az utánam lévő időpontban, Gabcsinak a barna szeméhez bronzos nappali sminket varázsoltak, enyém lett a kékszeműeknek kreált nappali füstös smink az új palettájukból. Nagyon bírtam a csajszi tetkóit! :)

Fázisfotók Gabcsinál:










Mindketten elkészültünk és mellbedobással győztünk :D



Az én közeli képeimet hazaesve fotóztuk le még a kora délutáni napfényben, mert a pláza neonfényeitől sárgaság tört rám és a fotóimra:



Amíg Gabcsit sminkelték, körbejártam a boltot, le is fotóztam a karácsonyi edisönt, ahonnan egy áfonyás tusfürdő (áááááááááááfonyafüggő vagyok!) és egy mézis, na jó egy gyömbéres kézkrém jött velem haza. Az volt az érdekes, hogy akárhány kézkrémet próbáltam ki életem során, mindegyiknél ahogy kezet mostam, ugyanolyan száraz, repedezett és újfent sebes lett a kézfejem azaz tök ugyanolyan mint kenés előtt volt. Na de ennél...hálálkodott a kézfejem én meg simiztem mint az őrült, hihetetlen jó érzés volt! Hazaérve pedig kézmosás után IS hidratált maradt...eszem megáll!


A gyömbéres kézkrémből az utsó tubussal hoztam el, ennek a tusfürdője pedig épp hiánycikk volt...ez elmond valamit :)))



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt