Surprise-box

Egyik kedvenc olasz bloggerinámnál olvastam az imént az októberi meglepi-dobozról, annyira jó! :)

A Pixiboxunkra azt tudnám összesítve mondani hogy érdekes, de ez a Glossybox egész egyszerűen cukiiiiiiiiiiiiiii! Douglasban nézegettem alváshoz ezt a csicsika-maszkot, de persze amit tetszett volna, "csak" 4e Ft-ba került...
L'occitane cuccok mentek most ki többek között ebben a GlossyBox-ban, én most vettem 1 hónapja életemben először egy tusit náluk, kész vagyon! Egyedül a télen hiperszuper gyorsan kiszáradó és extrán feszülő bőrömmel történt egyeztetés alapján vettem meg a mandulás fürdőolajukat, mondanom sem kell, hogy szinte cseppeket használok belőle. Már kipróbáltam úgy is, hogy a fürdőrózsában felhabosítom: ez a leggazdaságosabb megoldás (a fürdőolaj a mostani Pixiboxnál is drágább volt...). De nem panaszkodom, fürdés után nem húzódik a bőröm amitől konkrét fájdalmaim voltak télvíz idején, igazán tápláló egy dolog!

Ezután joggal mondhatja rám a zuram, hogy drágám... :DDD


Anyway. A lényeg: itthon is akarunk ilyet mint amit Olaszországban, na lécci!!! A nők tényleg szeretnek meglepit kapni, ezt a vonalat nagyon könnyen meg lehet lovagolni!


Na pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt