Kora őszi zsákmánykörút

Pimkie-ben, H&M-ben és Deichmann-ban jártam és az őszre felkészülve az alábbi cuccokat szereztem be a hónap elején:

H&M: 6ezer alatt fizettem a körsálért+az okostelefon kesztyűkért+a körömlakk-szettért. Körsálat már egy ideje kajtatok - természetesen megfizethető árút kerestem. A brands.hu-n adtam le korábban megrendelést, de a körsálról megkaptam az értesítést, hogy beszerezhetetlen, így az nem fog megérkezni hozzám :( Szomorú lettem és következő héten el is látogattam csak szétnézés céljából a H&M-be, ahol össze volt csomagolva a kesztyűkkel egy belebújós körsál ami annyira de annyira jó meleg és bebujcizós hogy csak na! :)))




Körömlakkok tesztelés alatt.


Deichmannból az alábbi csuka jött velem haza 7 db ezresért, azóta is ez a rohangálós cipőm - brutálisan kényelmes:


Pimkie-ben hóvégi leárazás volt, a zöld puha kardigán 3e Ft, a pink felső a gyöngyökkel kirakott bika szimbólummal 2e Ft, az ezüst fülbevaló pedig 600 forintomba fájt. A rövidujjú halványrózsaszín felsőnél tudtam, hogy csak rám vár, egy vérbeli bika-szülöttre :D


Szakítottam az eddigi hagyományaimmal, most ilyen rebellis időszakomat élem: mustársárga, haragos zöld színek - ezidáig szinte elképzelhetetlennek tartottam ilyen színeket a ruhatáramban, most pedig...ez az őszi divathullám engem is letarolt :D


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt