DM zsákmány

A sztori úgy fog kezdődni, hogy fel kellett váltatnom egy nagy címletű bankót és nem volt más lehetőségem...szóval most felhördültök és elküldötök engem konkrétan a búsba...a leírtak alapján ezzel én is egyetértek, azonban komolyra fordítva a szót tényleg ez történt :)))
Hétfőn reggel muszáj volt, hogy legyen nálam apró egy érkezőfélben lévő futárhoz és amivel minden árusítóhely-munkatársat szívroham-közeli állapotba kergethet az ember lánya az az, hogyha egy nagy címletű bankót dug az orra alá. Miután hatalmas fejrázást kaptam egy hatalmas reggeli péksütigyártó kirendeltségében (ű de hivatalosan fogalmaztam, azta!), dobbantottam egyet és elhatároztam, hogy befutok az utamba eső drogériába.


Ezervalamennyiért osztogatták a Rimmel alapozót, az Astor spirálja pedig ez az összeg kétszer, a koffeines balzsam pedig kb. 400 forintot kóstált. Az alapozó gyönyörűen fed, a szempillaspirál eddig a lehető legcsomómentesebb, a balzsam még kipróbálás előtt várakozik a tusoló polcán.



Alapozóból természetesen a legvilágosabb árnyalat kellett, ez jelen esetben a 100-as kódon fut. Felkentem, a hegeket viszont mindegyik alapozó úgy fedi, hogy alatta a heg kék színben fog átütni a fedőrétegen - erre még egyenlőre nem jöttem rá, hogy mi okozza ezt a fajta színezést a bőrhibáknál. Na de nem is ez a lényeg, csakis miattam nyilván nem fogják megváltoztatni gyökereiben az alapozókat :)


Balzsam-tapasztalatok érkezni fognak rövidesen!

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt