Clinique sminkcuccok

Hajnalka kolléganőm, aki a Cosmo-t és a Joy-t is egyaránt "szaklap"-nak nevezi és persze mindig elkéri tanulmányozásra, a minap elhintette, hogy járt a Clinique-nél és van feleslegben egy szemhéjpalettája és egy rúzsocskája. Én persze vérszemet kaptam és kérdeztem a lottóötös-módon: Mennyi??? 3.500 forintban maradtunk mert a szemhéjpúderből már volt neki egy, a rúzs pedig egyáltalán nem az ő stílusa - itt jegyzem meg, hogy Hajnalka a 2 lábon járó nude-nagykövetasszony :)

Szóval ezek a kincsek kerültek a birtokomba, nagyon-nagyon örülök nekik, ők az első sminkcuccaim ebből a márkából. A rúzst már ki is próbáltam, normál fényben matt dög-vörös, de felkenve nomeg vakuzva narancsos árnyalatot vesz fel és életem első olyan rúzsa, ami kicsinyíti az ajkaimat!!! Eddig bármilyen kencét használtam rá, úgy néztem ki vele mint egy hivatásos...
Vacsi előtt kentem fel közvetlenül, már miért ne pont akkor :) Kopni kopik ugyan, de nem tudom honnan, mert az ajkamon nem látszódott, ugyanúgy tartotta magát minden egyes harapásnál a magvas zsömlébe. Lemosni is vicces volt pár óra után, nagyon ragaszkodik, na! :)

Ezt a "csak" félig elcseszett fotót tudtam normálisan lőni a rúzsomról - fú, de koncentrál valaki :D :


És ő lenne a bébi a szemhéjpúderrel, utóbbit még nem kentem fel, előtte az ásványi púderek jönnek :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt