Angóra pulóver mosása - help!

Sziasztok!

A brands.hu-ról rendeltem egy nagyobb pulóver szállítmányt, mert nem voltam hajlandó a 9e Ft-os H&M-es pulóvert megvenni, inkább darabját 4e Ft-ért kiszállították nekem.

Néztem, hogyan lehet némelyik pulcsi ennyire de ennyire puha, megnéztem a címkét és angóra pulóver (30%). A neten keresgéltem: szódabikarbónás kézi mosás, 30 fokon lehet mosni max, hideg hűtőszekrényben erősíteni az anyagot, stb. Igazából én "csak" a folyékony Perwoll-ra gondoltam, Nektek milyen tapasztalataitok vannak, megosztjátok velem?

Végezetül egy tékozló homár-cikk ebben a témában, íme az én kedvenc kommentem:
"Ez a SZÖSZ-szenet a bolyhosodás CSIMBÓ-rasszója."


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt