Yves Rocher

El kezdtünk ismerkedni egymással :) Egy gránátalmás tusfürdőt már elhasználtam, most az argánolajos tusfürdőt fogyasztom szépen, a vízhiányos bőröm (a napi minimum 2 liter folyadékbevitel mellett) az eddigi tusfürdőkre nem reagált, de ezért az argánolajosért olyan hálás, mint még soha!

2.600 Ft helyett 1.600 Ft-ért vettem meg (igen, kuponfüggő vagyok) +törzsvásárló lettem és megkaptam a nekik járó kezdőcsomagot is, benne a rengeteg termékmintával és a zöld szatyival:





Nem tudom, eddig miért kerültem az Yves Rochert, talán a névből mindig az ugrott be elsőként, hogy öreg nyanyáknak való cuccokat gyártanak...ezek szerint már én is öreg nyanya lettem a magam 27 évével... :DDD

Szóval akkor amiről itten beszéltem, ez a csodatévő tusfürdő ami sajnos rövidesen bekerül az elfogyott-posztba, mindig-mindig őt használom, jó kis selymes, nem túl folyós (nem szeretem, amikor felkenem a vállamra a tenyerembe kinyomott zselét és a következő másodpercben már az egész tusfürdőkupac a lábfejemen figyel) :



Ti már felfedeztetek magatoknak argánolajjal dúsított csodatévő készítményt?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt