Takko zsákmányok

Pénteken meglátogattam a kedvezmény-kártyámmal a Takko Fashion-t, öregségem első jeleként megvettem életem első hosszú kötött ruháját - erre váltottam be a 30%-as matricámat, az azték-mintás karkötőre pedig a 25% mínuszt.



Ott vívódtam sorbanállás közben, hogy bakker, megveszem ezt a ruhát és egész egyszerűen nincsen hozzá csizmám, ha ezt most megveszem akkor tuti hogy nem találok a szomszédos Deichmannban csizmát! Ééés tévedtem! Megtaláltam álmaim csizmáját: mokka-csokoládé színű csizma vastag magas sarokkal...brutálisan szép, úgyhogy összepárosítottam őket gondolatban, már csak vennem kell a bátorságot hogy ebbe bújjak bele ja meg hogy le is fotózzam az összeállítást magamon.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt