Ugrás a fő tartalomra

Ölre menni a kedvezményekért?

Glamour shopping-napok. Tömeg. Áradat. Bosszúság. Lefosztott polcok. Na de miért?

Én is része lettem a most 7végi kuponos csajoknak, vasárnap nekilódultunk a zurammal és elmentünk az Aréna Plázába, mondván, az Árkádba be fog szabadulni az összes környező lakótelepről a nép+hatszázmillió buszjárat fut be az Örsre, inkább menjünk egy kicsivel tovább a Kerepesi úton és "csak" turistákkal lesz tele a pláza. Háromnegyed 11-kor még semmi probléma nem volt, alig ébredeztek a népek.
Bementünk oda ahova előre megbeszéltük, egy komplett kisregény lapult a táskámban azaz a kivágott kuponok, de a legtöbb ruhaboltból kifordultunk, mert a zuram el mert követni egy olyan hibát, miszerint széles a válla. Az XL-es felsők sem mentek rá, ráadásul úgy nézett ki, mint egy hivatásos homi (abba most ne menjünk bele, hogy a mostanit nem lehet férfidivatnak nevezni, inkább fiúcskadivat a legnagyobb jóindulattal). A 7. bolt után feladtuk, majd valami mást kell kitalálnom férfigardrób-frissítéshez.

A pipere részlegre én mentem rá, tudtam mit akartam venni, be is vásároltam és én balga be is álltam a sorba fizetni. Más úgy gondolta, hogy még fizetés előtt elmagyarázza a barátnőjének hogy miért pont AZT vette meg és hogy mikor és mennyi ideig használta - mindezt persze a termék bemutatásával, így a pénztáros csajszi nem tudta leblokkolni...sebaj, időben felismerték az arcomon hogy jobb, ha megnyitják a másik kasszát nekem, úgyhogy innentől már minden haladt a megszokott mederben.

20 percig álltunk sorba kifelé a parkolóházból, a már vásárlással végzetteknek nem ment a kivitelezés, valahogy elfelejtettek vezetni vagy ilyesmi...átgurultunk a Pólus Centerbe, mert bizony az ember lánya ebédidőben megéhezik, de a Pizza Hut csurig volt, a felszabadult asztalokhoz pedig nem kísértek oda sorban állókat, az étterem-részleg betelt, én pedig már az Árkádban réges-rég meguntam a helyvadászatot, mert ott még egyetlen napszakot sem találtam, amikor asztalhoz lehet jutni (kivéve a hétköznap reggel fél 8-at).
Szóval irány a Pólus, irány a KFC. A Pólus aláállványozva, felbontva, átépítés alatt, csodás! Azonban megvolt az előnye: mindenki lábujjhegyen étkezett, meredtek a plafonra és nézték hogy ugye nem zuhan rájuk 1-1 vasdarab. Utána DM, 3-an álltunk az állványnál, megvettem amit szerettem volna és még az eladó is kedves volt :)

Összegezve: örülök, hogy nem tépték ki a kezemből a zsákmányt, mint ahogy máshol olvastam, örülök hogy nem vandál módon összetört állványokkal találkoztam, de őszintén szólva nem értem, miért nem lehet intelligensen vásárolni? Így is van nem egy, nem két vásárló, aki ha nem lenne kuponnap, nem is menne vásárolni, mert nincs annyira égető szüksége a termékre. De vérszemet kapni és megőrülni komplett idiótaság, nem hinném hogy valakinek az adott leárazott felső meglététől függne az élete...
Tök jók ezek a divatmagazinok, jól összeválogatják nekünk a 2.000 forintos cucctól a 200.000 forintosig mindent, de értelmes emberi lény módjára viselkedni, kevés cikkben próbálnak minket megtanítani és ez baj.

Különbséget tenni a vásárlóerő és a vásárlási intelligencia között? Nem hinném, inkább össze kellene őket kapcsolni. Ha már vesszük a fáradságot, és tudatosan döntünk egy-egy termékcsalád mellett (allergén anyagok vagy állatkísérletek kizárása), legyünk tudatosak ezekben az eszeveszett napokban is! Csak azért, mert le van árazva, még nem kell hazajönnie velünk. Nyugodtan ottmaradhat a boltban, igenis túléljük! :D Az fog csak igazán jót tenni a pici lelkünknek, ha a szükséges darabbal a szatyrunkban távozunk, nem pedig azon marcangoljuk magunkat egész úton hazafelé, hogy basszus, hova vegyem fel az új szerzeményt?

Kinek nem inge... :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.