Marie Claire Fashion Days beszámoló 1.

Nos, a vásárlási láz fáradalmait kipihenve nézzétek meg az én is vasárnapi összefoglalómat a Fashion Days-ről.

Szerencsére a 20 perccel kapunyitás előtt érkezés nem akadályozott meg abban, hogy az első 300 között legyek, úgyhogy megkaptam én is a Cango&Rinaldi karkötőt:



Ugyan egyedül mentem a nagy eseményre, mégis összefutottam teljesen váratlanul 1 volt osztály- és 1 volt évfolyamtársammal a középiskolából, nem is gondoltam volna :) Ja, közös fotó? Volt természetesen, én feszítek középen a jóllakott óvodás pocakommal: FOTÓ

Ezeket a képeket imádom, vaku nélkül készítettem őket - meg is lett az eredménye, nekem valamiért mégis ezek a fotók a lieblingek:






Mindegyik tervező munkáját csodálattal néztem, rögtön az elején bemutatkoztak az ifjú tehetségek, a 20 legjobb tervezésű ruha közül lehetett szemezgetni elsőként. A szünetben készítettem a 3. videót a jó kis sejtelmes vörös megvilágításról :) folyt.köv.







video
video
video

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt