L'Oréal 4-es szemhéjpaletta, a hiánypótló

Eddig egy termékkel sem rendelkeztem eddig, amit a Neszeszer oldalán bemutattak, de ennek most vége :) Hatalmasat vigyorogtam, amikor ugyanarról az árnyalatról pakoltak fel képeket a szemhéjpalettás cikkbe, amit nemrégiben megvettem - ahogyan ők fogalmaznak: olyan simis :)))




Örülök egyébként ennek a palettának nagyon, ugyanis felnőtté-válásom egyik jelének tekintem, hogy a korábban oly' sokáig feleslegesnek tartott, barnás-bézs szemhéjpúder-palettát megvettem. Korábban éltem-haltam a kék és lila kencékért, mondván látszódjon igencsak, ha már egyszer kifestettem a szemhéjamat, minek az ilyen semmilyen színekből beszerezni akár egyet is? Csak hát ahogy az ember lánya öregszik, olvasgat, lát, tapasztal néhányat, rájön hogy ez a paletta ugyanolyan basic-darabja a sminkkészletének, mint a ruhatárában a hosszú fekete nadrág.




Jön vele természetesen napi smink-poszt :)



Kellemes 3-napos munkahetet mindenkinek! :)
Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt