Glamour-napi haul

Most, hogy lecsendesedtek a Glamour-napi kedélyek, megmutatom én is a szerzeményeimet. Sejtettem, hogy most nem ruhában fogok jeleskedni, ellenben a szépészeti kellékekből igencsak feltankoltam, íme:



Elsőként az Aréna Plázában kezdtünk, mondván miután jól bevásárolunk a zuramnak meleg pulcsikból, utána gyorsan beszaladok ezért-azért és mehetünk is haza...no de nem így lett. Pulcsikból nulla választék (pontosabban kölyökméret+csúnyán drága árcédula), úgyhogy én következtem :D


Body Shop: 2 hatalmas testvajat adtak 1 áráért, valamint mindig is izgatta a fantáziámat a csokoládé amit kivételesen nem a pocakomba tömök, úgyhogy egy kis kiszerelésű testradír (persze hogy CSOKIS ááá) is bekerült a kosárba (még mindig azon agyalok, hogyan NEM fogom megenni a testradírt egy fázós hideg estén, jajj nekem!!!), illetve a kupont beváltottam egy sminkcuccra: a fenti szemhéjpúder jött velem, igazi selymes borostyán+gőzölgő kávé mennyország jött velem haza+csillámlik is, szóval könny szökött a szemembe (ha ezeket egyszer felkenem magamra, még mindig ott az a fránya csoki...nem lett volna szabad megvennem ezt a csokisat, jobban jártam volna az olívással - bár ettől mindig bolognai spagettit főznék, akárhányszor előszedem).


Végül a kis kék ajándékcsomagot választottam ki magamnak még a polcról, mindenféle mini csodaszerrel telepakolva: tenger habjaiból kikelt mattító nappali krém, tisztító tonik, éjszakai renováló kence és mélytisztító arcfürdő - mind természetesen kombinált (ahogy én hívom: komplikált) bőrre. Kíváncsi leszek, mert amióta itthon vagyok szabin, ki van borulva a bőröm ugyanúgy, mint amikor magas fokozaton pörögtem a melóhelyen a stressz miatt...lehet akkor van ideje mostanában szörnyen kinéznie amikor picit leállok a pörgéssel? Nem értem.

Yves Rocher: Minden esetre beugrottam az Yves Rocher-ba is, itt egy 4in1 csodakrémet szereztem be kuponosan, szintén az én kedves kis eccerűen naccerű bőrömre.

DM: Távozás után, Pólus Centerbe beérkezvén beszabadultam az üres(!) DM-be a Loréal kuponommal: fél áron jött velem haza a hajfesték, a 4-es szemhéjpúder és felhasználtam a Maybelline felező kuponját is, természetesen a Color Tattoo-ra váltottam be. A hajfesték lilás fekete - még mindig tart a lila-mániám:



(...kéne enni egy kis csokit...ááá, elvesztem!)


Joy-napokra készültök már?
Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt