And the 62nd Pixibox goes to...

Yess, én kaptam :)
MillaCsillánál bukkantam rá a Pixibox hírére és persze az a fránya kíváncsiság hajtott ezerrel...meg is érkezett a Pixiboxom, természetesen pont akkor amikor szabin voltam, így következő héten láthattam csak meg a kis gyönyörűséget a melóhelyen, mondanom sem kell, hogy a padtársam lenyúlta a 10%-os kedvezmény kártyáimat :)

Összességében: iszonyúan örülök a krémnek és a szempillaspirálnak, mert erre a 2 márkára mindenképpen sajnálok annyi pénzt kiadni, mint amennyibe a normál kiszerelések kerülnek, ha csak erre a kettőre fókuszálok is megérte. Nekem megérte. És én is szépségápolási termékeket (leginkább körömlakkokat) tervezek a dobozban tárolni a továbbiakban, hasonlóan a többi bloggerinához :D

Szóval aki bátor és szeretne luxustermék-mixet kapni azaz szépség-zsákbamacskát, figyelgesse az oldalukat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt