99 Ft-os vásár

Csalódnotok kell, nem Essence termékekből táraztam be 99 Ft/darab áron, hanem a madaras teszkóban maxi CD-kből :)
A fő irányvonal nálam a zenénél még mindig a trance és a techno, de őket mindig is szerettem és szívesen hallgattam: hát most már kézzel foghatóan is :)



2 Atomic Kitten
2 Sugababes
1 O'Town
1 Muse album (igen, nekik a novemberi koncetrjére iszonyatosan szeretnék kimenni, még meg kell harcolnom magammal, mert 10.000 a legolcsóbb jegy (uhh, így leírva még jobban fáj, mint fejben!)





Hát nem szuper? Én most nagyon megörültem, hogy eddigi igencsak gyér CD-gyűjteményemet bővíthettem...no persze nem egy hosszú autóúthoz jönnek majd jól pont hogy 10-percenként cserélgethessem, de itthon gyönyörűen elriszálom a fenekemet a dolbiszőrráund-hifim előtt :DDD

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt