Takko haul

Megkaptam postán a törzsvásárlóknak járó kedvezményes matricás képeslapot, szombaton délelőtt már indultam is anyummal a Takko Fashion-be, Gödöllőre.




A ruhatáramat a fogyásom után (-25kg) lecseréltem, most már a szívet megdobogtató, akciós darabokra vadászom. A mostanában divatos azték-minta a legújabb szerelem, haza is jött velem az alábbi, nyaknál zipzáras pulcsi:




Most a mustársárga az egyik divatos őszi szín, bevallom őszintén, én nem voltam nagy híve ennek a színnek, a dédimnek állt jól és imádta is. Most asszem engem is beszippantott a mustársárga világ, íme ez a cuki meleg sapesz:




Összesen négyezer egy-kétszáz forintot fizettem a kedvezményes matricáimmal.




Ti is megjártátok a mostani Takko leárazást?
Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt