She szemceruza

Reggeli gyors munkába rohanás, de előtte gyorsan beugrottam a dm-be, hogy beszerezzek egy szemcerkát - de nem feketét, mert csak olyan színűm van. Mondom akkor vágjunk bele, egy ezresért vettem is egy kék szemcerkát, a melóhelyre beesve pedig aztán fel is kentem...egész álló nap égett a szemem, de 2-óránként újra ki kellett húznom a szemhéjamat, mert leázott a szín. Egy száraz, napsütéses napon a légkondis irodában ülve úgy néztem ki szemügyileg, mint egy ázott ürge.

A legutóbbi sminkigazítás után 2,5 órával értem haza, így néztem ki (nem, nem vert meg a zuram :D):



Első találkozásom volt ezzel a márkával, de részemről ennyi volt :(


Ti hogy álltok a She-termékekkel?
Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ugyanígy jártam, csak ráadásul feketével.Nagyjából 10 perccel a smink elkészítése után úgy néztem ki mintha iszonyatosan helybenhagytak volna... Mérgemben széttörtem. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, 10 perccel? OMG!!!
      Valamit nagyon nem csinál jól ez a márka hallod! :(

      Törlés
  2. Egyedül a szemöldökcerkájukat próbáltam, de az szerencsére jól szuperált :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt