Nail polish TAG

Lányossarok oldalán találtam rá a posztra, íme az én bemutatóm:



1. Mi a kedvenc fedőlakkod?

(Avon nail experts)


2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed?
Nagyon sokfélét próbáltam, az AVON-tól kezdve a Neutrogena-n át a Dove-ig, de mondhatom hogy idén tavasszal akadtam rák az Yves Rocher árnikás kézkrémjére.
Sajnos nekem amolyan hideg-ekcémám van, vagyis amikor el kezd fújni az a bizonyos hideg őszi szél, annyira kiszárad és felrepedezik a bőröm, hogy szinte folyamatosan vérzik. Szörnyű állapotba kerül, ha bekenem bármilyen kézkrémmel, egy kézmosás után újabb repedés keletkezik a kézfejemen illetve az ujjhajlatokban. Ez a kézkrém tett helyre, iszonyatosan beleszerettem, bátran ajánlom mindenkinek! Mivel saját bőrömön tapasztaltam, így igencsak számít, hogy az akciós 200 forintosból kenünk a kezünkre, vagy ennek néhányszorosát kifizetjük, de az tényleg kiszolgál jó időre és a kezünk is hálás lesz érte!
ITT láthatjátok a termékcsaládot


3. Glitter vagy matt?
Matt


1   4. Mi az aktuális körömlakk-szerelmed?

(H&M)


5. Melyik a kedvenc márkád? 
H&M-család, gyönyörű színek és sűrű lakk = isteni fedés


6. Mi a kedvenc lilád/rózsaszíned/pirosad/kéked/zölded?
A lilát képtelen voltam lilának fotózni, olyan sötétkékre sikeredett a fotókon mint állat, úgyhogy emiatt 2in1 a lila és kék:


(Sissy)


(H&M)


(AVON Nailwear pro)



(AVON Nailwear pro+)



7. Mi a kedvenc téli lakkod?

 (Sissy)


8. Mi a kedvenc nyári lakkod?


(H&M)


9. Mi a kedvenc tavaszi lakkod?


(Astor)


10. Mi a kedvenc őszi lakkod?


(AVON Nailwear pro)


+1. Mi a kedvenc nude lakkod? 
Nem szeretem a nude lakkokat, mert számomra olyan, mintha az ujjam meghosszabbítása lenne, annyira bőrszínű, hogy nem kívánom kipróbálni őket egyenlőre :(

Megjegyzések

  1. Jaj, de jó, hogy te is kitöltötted!:))
    A nude lakkokkal azt hiszem, nekem is ez a bajom, természetes hatású lenne elméletileg, de nekem mégis inkább bizarr, furcsa a legtöbb.:/

    VálaszTörlés
  2. :)))
    A héten belefutottam a Müllerben a Catrice-leárazásban, már csak a régi csomagolású nude lakkok voltak...nem tudtam elcsábulni :DDD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt