Müller haul

Csütörtökön Müller-drogériában jártam és az alábbiakat szereztem be akciósan:




A jelenleg használt Syoss hajhabom kifogyóban van, most a Wellaflex-habokat adták akciósan 695 forintért

A zsíros bőrre való BB-krémet barátnősném születésnapjára szereztem be 1.790 Ft-ért - remélem még nem talált rá a blogomra és olvassa a hírt :)

Listerine szájvíz: addig fertőtlenít amíg csíp. Borzalmas volt eleinte kivárnom a 30 másodpercet és eközben forgatni, felhabosítani és egyáltalán áramoltatni a számban ezt a löttyöt mindenféle komolyabb sérülés nélkül -  mintha friss sebbe ecetet használnák :((( De tisztítani tisztít, hatásos és napról-napra kevésbé csíp. Még annyit tennék hozzá: komoly lelkierő kell ahhoz, hogy ne a csapban végezze a 30mp letelte előtt, úgyhogy kitartás, de megéri!!!!!! :)
Bőven 1.000 forint alatt van a kicsi kiszerelés, én mondjuk az XL-üveget szereztem be, ami hosszú időre elég (995 Ft).

Astor körömlakk: 395 forintért vesztegették, felkenve kevésbé mentás, inkább amolyan (páva?)zöld szín, de nagyon bejövős, akáclila gyűrűvel hordva ütős párost alkotnak.





Neszesszer: 40-50-60%-al leáraztak jópár darabot, erre már régóta fájt a fogam, de teljes áron drágállottam, szóval egy ezresért+90 forintért szereztem meg ezt a gyönyörűséget:






Miss Sporty alapozó: alig 500 forintot kértek érte és vééégre a legvilágosabb szín volt a kínálatban, úgyhogy ugrott is be a kosárba (495 Ft).

NYC mono szemhéjpaletta: a képen kissé pisztácia árnyalatú, de természetes fényben gyönyörű almazöld, ő is párszáz forintot nyomott (295 Ft):



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt